رئيس سازمان مسكن و شهرسازي يزد :

 بالاخره پس از 30 سال شاهد به نتيجه دادن طرح نمايشگاه بين المللي استان يزد هستيم


یزدفردا"رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان يزد گفت: اين سازمان آماده همكاري در راستاي توسعه و ترقي استان يزد است و از هيچ كوششي در اين زمينه دريغ نخواهد كرد.
به گزارش يزدفردا، محمدعلي خواجه‌رضايي صبح امروز در بازديد از محل احداث نمايشگاه‌ بين‌المللي يزد به همراه ناصر پارسائيان، رئيس هيئت مديره و احمد صلواتي، مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي منطقه يزد و احمد آزادمرد دبير انجمن مديران صنايع و معادن استان يزد، با اشاره به فاصله 30 ساله‌اي كه براي ساخت نمايشگاه يزد صرف شده است، اظهار داشت: نمايشگاه بين‌المللي در هر استان شهري جداگانه محسوب مي‌شود و اين شهر مي‌تواند به جديدترين امكانات روز مجهز شود.
وي افزود: ما خوشحاليم كه بالاخره شاهد هستيم اين پروژه عظيم استاني با پشتكار و تلاش مسئولان استان به ويژه مسئولان شركت نمايشگاه بين‌المللي منطقه يزد روند اجرايي به خود گرفته و به بار نشسته است.
خواجه‌رضايي خاطرنشان كرد: سازمان مسكن و شهرسازي استان يزد با اختصاص بيش از 56 هكتار زمين مرغوب در بهترين نقطه شهر يزد و در كنار جاده ترانزيتي تهران - بندرعباس، گام مهمي در ارتقاء و پيشرفت استان يزد برداشت و در اين زمينه و به منظور توسعه و ترقي استان از هيچ كمكي در اين امر دريغ نخواهد كرد.
رئيس هيئت مديره شركت نمايشگاه بين‌المللي منطقه يزد نيز در اين بازديد اظهار داشت: ايجاد نمايشگاه بين‌المللي يزد با در نظر گرفتن دو مقوله مطرح و اساسي بومي انديشيدن و جهاني عمل كردن در چهارچوب و قالبي تعريف شده، موضوعيت يافته است و اين چهارچوب و قالب داراي جنبه‌هاي گوناگوني است كه امكان‌سنجي و برنامه‌ريزي احداث سايت نمايشگاه بين‌المللي يزد به عنوان نقطه آغاز انديشه دوباره آن است.
ناصر پارساييان بيان داشت: با اختصاص زمين به مساحت 56 هكتار از سوي سازمان مسكن و شهرسازي استان يزد به شركت نمايشگاه‌هاي تجاري بين‌المللي منطقه يزد به عنوان متولي اين امر براي ايجاد و احداث نمايشگاه بين‌المللي يزد در جوار جاده كنارگذر يزد، اقدامات اوليه براي فراهم‌سازي بسترهاي لازم و انجام عمليات طراحي و آغاز ايجاد زيرساخت‌هاي نمايشگاه بين‌المللي يزد آغاز شده و تاكنون عمليات طراحي و برنامه‌ريزي اين طرح بزرگ نمايشگاهي استان توسط متخصصان مربوطه انجام پذيرفته است.
وي حصاركشي و آغاز عمليات برخي از زيرساخت‌هاي مورد نياز اعم از شبكه برق و آب و احداث رمپ ورود و خروج نمايشگاه را از ديگر فعاليت‌هاي انجام شده براي نمايشگاه بين‌المللي يزد نام برد و گفت: توافق‌هايي نيز با پيمانكاران مربوطه انجام شده و عمليات اجراي فاز اول سايت نمايشگاه از اوايل سال جاري آغاز شده است.
پارساييان همراهي استاندار يزد و معاونان وي و رئيس سازمان بازرگاني و مسكن شهرسازي استان و ديگر مسئولان را مهم‌ترين پشوانه براي عملياتي كردن اين پروژه عظيم استاني ذكر كرد و از جانب صنعتگران استان از زحمات آنان تقدير و تشكر كرد.

گزارش تصویری

































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا